Tuesday 9 June 2015

VIVA Presentation



Sem ni sem last saya belajar degree kat UiTM Jasin ni. Yang paling menakutkan sem ni, presentation research project (VIVA). Entry yang lepas, saya ada cerita pasal reserch project yang saya buat. Bersusah payah ke UiTM Shah Alam masa cuti sem 5 untuk siapkan research project. Sebulan lebih ambik masa untuk siapkan research project ni.


Hari ni, 9 Jun 2015, hari yang bersejarah, saya present reserch project yang saya dah siapkan. Selama setengah jam present kat panel apa yang saya buat, kenapa saya buat research ni, apa result, conclusion and recommendation after buat research ni. Bilik yang ada air cond tu pun, still rasa panas sebab perasaan gementar time present tu ada.


After presentation tu, perasaan tu tak yah nak cerita la. gembira dan lega yang teramat. Rasa macam nak gi ambik terus jubah konvo. Hahahaha. Padahal 2 minggu lagi final exam menunggu. Kihkihkih...


So, after students agricultural engineering dah present, kami apa lagi, bergambar la untuk kenang-kenangan...Hehehehe


Done presentation Final Year Project.. Hati lega... :-)


Actually, dalam 10 orang ni, kami under supervisor lain-lain... disebabkan rasa happy hari ni, saya rajinkan diri untuk taip nama sorang-sorang by group..hehe..

SUPERVISOR : Dr. Alawi bin Sulaiman
1. Mior Hazrin bin Hasan
2. Mohd Firdaus bin Jamuddin
3. Nur Ftrah Aqilah binti Abd Pahmy

SUPERVISOR : Dr. Darius El Pebrian
1. Mohd Izwan
2. Zulzazmi
3. Siti Nabila
4. Qisti An-Nisa

SUPERVISOR : Sir Aliuddin bin Bakar
1. Che Mohd Amirul
2. Nuratika binti Zainuddin
3. Nur Atiqah binti Mohd Linta

# Done presentation Fyp
# Hati dah tenang
# Final Exam menunggu

GOOD LUCK MY FRIENDS!!!!



Now, sesi penghargaan pulak ye...hehehe


Pertamanya, syukur Alhamdulillah, kerana Allah dah memberi kemudahan untuk saya siapkan Final Year Project ni dalam tempoh yang telah diberikan. Then, terima kasih kepada keluarga dan kawan-kawan yang bagi support. Diucapkan terima kasih pada my supervisor, Dr. Alawi Bin Sulaiman yang membantu saya untuk siapkan report thesis ni dengan baik dan Muhammad Aqif bin Adam yang banyak membantu saya masa saya stay di UiTM Shah Alam selama sebulan lebih tu, ditambah lagi dengan pertanyaan-pertanyaan saya melalui fon tu. Thank you ye Aqif. Terima kasih jugak pada Encik Sofi dan Encik Jo sebab benarkan saya menggunakan lab soil and lab polymer untuk siapkan FYP ni. Lastly, terima kasih kepada semua yang dah tolong saya samaada secara langsung atau secara tak langsung..


i'm so happy today........ :-)






No comments:

Post a Comment